Laster innhold... Tiden det tar avhenger av din internetthastighet!

Kjøpsvilkår

Priser og betaling

Vi i Homleids Klær AS (Org nr. 943 976 708) strekker oss langt for at du som kunde skal få en hyggelig kjøpsopplevelse. Gi oss gjerne tilbakemelding på din opplevelse på danielhomleid@gmail.com. Priser på varene er oppgitt inklusive moms. I handlevognen vises totalprisen inklusive alle avgifter, moms, frakt og eventuelle betalingsgebyr. For en sikker betaling bruker vi i Homleids Klær AS NETS. Vi lagrer aldri din kortinformasjon og all informasjon blir sendt kryptert via sikre servere. Straks betalingen er gjennomført vil du motta din ordrebekreftelse.

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil og at vi kan være utsolgt for enkelte varer, spesielt under salgsperioder. Vi belaster deg aldri for varer som, uavhengig grunn, ikke kan leveres av oss. Betalingsvilkår oppgis i handlevognen, avhengig av valgt betalingsmåte. Fraktvilkår oppgis i handlevognen, avhengig av valgt fraktmetode.

Angrerett

Varer kjøpt gjennom oss i Homleids Klær AS gir deg en angrefrist på 14 dager. Om du benytter deg av angreretten må angrerettskjema være utfylt. Dette skjemaet ligger vedlagt i den mottatte ordren sammen med returseddel. I tilbakemelding til oss må det framkomme tydelig at dere ønsker å benytte angreretten. Angrefristen løper fra den dagen dere mottar varen eller en vesentlig del av den. Hvis avtalen gjelder en vare som er laget på bestilling eller en vare som har blitt gitt personlig preg, begynner angrefristen å løpe den dagen dere har mottatt informasjon. Varen skal leveres tilbake i samme tilstand som du mottok varen.

Angrefristen gjelder ikke hvis:

  • Varen er i en slik tilstand at den ikke kan leveres tilbake.

Når dere benytter angreretten er dere:

Ansvarlig for at varen er i samme forfatning som da dere mottok den. Dere kan ikke bruke varen, men naturligvis kan dere undersøke den forsiktig. Hvis varen skades eller blir borte på grunn av uforsiktig håndtering av dere, frafaller angreretten. Ved bytting av varer er det fint om kunden kan ta kontakt på danielhomleid@gmail.com eller kundeservice på telefon 35524250 (åpent man-fre. Kl. 08.00-16.00). Bytte av varer i butikk må avtales med kundeservice.

Bytte av julegaver

Vi gir deg en forlenget bytterett på julegaver til og med 10. januar 2015.

Garantier og service

Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven.

Leveranser

Leveransetid

Leveransetiden oppgis i handlekurven under respektive fraktmetoder. Vi sender ut pakker med posten alle virkedager (mandag – fredag), slik at du mottar pakken så snart som mulig. Hvis en vare har avvikende leveransetid, oppgis det ved den respektive varen. Vårt mål er at du skal ha din(e) vare(r) innen 2-10 virkedager, uavhengig av hvor i landet du bor. Alle pakker blir sendt fra vår butikk i Skien. Bestilles pakken før 12.00 vil pakken bli sendt samme dag (gjelder mandag-fredag, men ikke under salgsperioder). Nettbutikken benytter seg av vår butikks lager.

Pakker som ikke hentes

Varer som ikke hentes innen fristen blir returnert til oss. For alle varer som ikke hentes forbeholder vi oss retten til å fakturere kostnader for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndteringsavgift, per i dag satt til 150,-

Returer

Vi har alltid fri retur/bytte av varer, og returseddel ligger vedlagt i mottatt ordre. Er varen defekt eller vi har levert feil vare må du ta kontakt med oss direkte på danielhomleid@gmail.com hvor du beskriver feilen/mangelen. Vi dekker fraktkostnaden for defekte varer.

Når dere benytter angreretten må dere sende eller levere varen/e tilbake til oss.

Tilbakebetalingsplikt:

Hvis dere benytter angreretten, forplikter vi oss til å betale tilbake deres betaling for vare(ne) senest 30 dager etter at de er mottatt, eller hvis det gjelder en tjeneste senest 30 dager etter at vi har fått melding om at dere ønsker å benytte angreretten.

Salg

Under salgsperioder er det større sannsynligheter for feil på varelager noe som gjør at salg kan gå igjennom selv om varen ikke er tilgjengelig. Dette tar vi forbehold om, og i tilfeller hvor dette oppstår, ta kontakt med kunden for enten annulering av salg eller eventuelt finne en annen vare. Vi pakker ikke inn salgsvarer som gaver. Dette gjelder kun for fullprisprodukter.